SOIZ News

Harmonogram zajęć 1P II semestr

PUBLICZNE STUDIUM MEDYCZNE -SYSTEM ZAOCZNY semestr II 2020/21

KLASA 1P planowane zajęcia (piątki i soboty)

 według poniższego harmonogramu:

22, 23.01.2021

29, 30.01.2021

12, 13.02.2021

19, 20.02.2021

26, 27.02.2021

12,  13.03.2021

19, 20.03.2021

26, 27.03.2021

16, 17.04.2021

23, 24.04.2021

Akcja Strumień 2020

Drodzy Słuchacze PSM!

Okres przedświąteczny w naszej szkole był zawsze czasem szczególnym, w którym wszyscy koncentrowaliśmy się wokół akcji charytatywnej „Strumień”, organizując zbiórkę darów dla Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Strumieniu. Co roku, szkolne kółko teatralne przygotowywało przedstawienie teatralne, które wystawiano dla podopiecznych ośrodka. Były to zawsze cenne spotkania dla naszych uczniów, przeplatane śmiechem i łzami, które zmieniały sposób patrzenia na osoby niepełnosprawne, uczyły wrażliwości i pokory. Lekcje życia, których tak bardzo potrzebuje dzisiejsza młodzież.

strumień
Jeszcze rok temu nikt nie pomyślałby, że pandemia zamknie nas w domach i nasze tradycyjne przedświąteczne spotkanie w Strumieniu nie odbędzie się. Obecna sytuacja pokrzyżowała nasze plany, ale dla „małej szkoły o dużym sercu” nie ma rzeczy niemożliwych. Nie chcemy rezygnować z naszej pomocy i chcemy wraz z całą społecznością SOIZ kontynuować tą piękną, szkolną tradycję, dostosowując ją do zastanej rzeczywistości.Dlatego dziś, kilka dni przed świętami z całego serca prosimy wszystkich o wsparcie szkolnej akcji.

Jak możemy się przyłączyć?
Działalność DPS Strumień możemy wspólnie wesprzeć finansowo przelewając bezpośrednio pieniądze na rachunek ośrodka. Prosimy, aby w tytule przelewu wpisywać: Darowizna „Akcja SOIZ”

NUMER RACHUNKU BANKOWEGO
FUNDACJA ZOSTAŃ ANIOŁEM
ING Bank Śląski Oddział Cieszyn
76 1050 1070 1000 0090 8088 6253

W imieniu podopiecznych i pracowników DPS w Strumieniu dziękujemy wszystkim za pomoc, zebrane środki zostaną przeznaczone na dodatkowe zajęcia terapeutyczne takie jak: dogoterapia i hipoterapia oraz rehabilitacja dzieci.

Zmiana terminu zjazdu dla słuchaczy 1P opiekuna medycznego

W związku z rozporządzeniem Minister Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego dyrekcja SOIZ informuje, że zostaje przeniesiony termin ostatniego zjazdu dla słuchaczy klasy 1P opiekuna medycznego - zamiast 8 i 9.01.2021 zajęcia odbędą się w terminie 18 i 19.12.2020.

W Publicznym Studium Medycznym klasyfikacja semestralna oraz egzaminy zostaną przeprowadzone w terminie do 21.12.2020. Terminy zostaną przekazane przez prowadzących poszczególne przedmioty.

Równocześnie informujemy, że zajęcia będą odbywały się zdalnie do końca I semestru, natomiast od 4.01.2021 do 16.01.2021 wyznaczony został termin ferii wspólny dla wszystkich województw.

UWAGA PSM!

Szanowni Państwo,
zgodnie z zaleceniami MEN od dnia 19.10.2020 do odwołania nauka w Szkole Organizacji i Zarządzania odbywa się zdalnie.
W okresie od 26.10 do 08.11.2020 wszystkie zajęcia praktyczne również odbywają się w formie zdalnej.
Równocześnie informujemy, że od 26 października 2020 r. aż do odwołania, sekretariat Szkoły Organizacji i Zarządzania ogranicza do niezbędnego minimum kontakty z osobami z zewnątrz.
W związku z tym zwracamy się z prośbą o załatwianie wszelkich spraw drogą elektroniczną lub telefoniczną:
- email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- telefon: 515 251 117
Sprawy pilne zostaną załatwione po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Dyrekcja Szkoły Organizacji i Zarządzania

baner kampania społeczna 

unia

wytyczne logo ok

innowacyjna szkoła

SOIZ TV

soiztv

2021 tarcze

 

baner vulcan

facebook

  

twitter

 

instagram

Galeria

Dzwonki

  Lekcje Przerwy     Lekcje Przerwy
1 8.00-8.45 5 minut   5 11.35-12.20 5 minut
2 8.50-9.35 10 minut   6 12.25-13.10 5 minut
3 9.45-10.30 5 minut   7 13.15-14.00 5 minut
4 10.35-11.20 15 minut   8 14.05-14.50  

 

 

Skontaktuj się z Nami

ul. Mała Łąka 10, 43-400 Cieszyn

tel./fax. 33 851 46 88, tel 33 482 78 82

email: sekretariat@soiz.pl

Więcej...